'נרטיבים של השתתפות' להבניית עמיתות מכללה-בית ספר: חקר מקרה
'סמכות הורית' – המשׂגה תאורטית: המודל הדו-ממדי
"אני מאמין" חינוכי-מקצועי של פרחי הוראה ומורים לחינוך גופני
"אני משמר שטח – האם אני מבחין שנפח לא בהכרח נשמר?"
"אני נהנית ללמד, לעורר תלמידים לחשיבה בעקבות הספרות" אתגרים בהוראת ספרות בבית הספר התיכון
"באתי להוכיח את עצמי ולהראות שאני שווה" תפיסת עובדות הוראה יוצאות אתיופיה בנוגע לתהליך הקליטה שלהן במערכת החינוך
"באתי להוכיח את עצמי ולהראות שאני שווה" תפיסת עובדות הוראה יוצאות אתיופיה בנוגע לתהליך הקליטה שלהן במערכת החינוך
"בדים רבים ולא בד אחד" – בתגובה למאמרו של משה שנר
"בואי נסכים שלא להסכים": מחלוקות פדגוגיות בין מורות בישראל – שכיחוּת, מאפיינים והשלכות
"בין המקצועי והאישי, האובייקטיבי והסובייקטיבי": על מורכבותו של הדיון ב"דמות המורה"
"גדולה שימושה יותר מלימודה"
"גננת זה לא מה שחשבתי": תפיסת תפקיד הגננת בקרב סטודנטיות במסלול להכשרת גננות
"דיבור מתוכנן" בתכניות הלימודים בעברית )כשפת אם( בבית הספר העל-יסודי בישראל: סקירת התכניות משנות החמישים של המאה ה 20- ועד ימינו
"דל היה הרכוש אשר בו ניגשנו לעבודתנו": פועלן החלוצי של חברות עין חרוד בשדה החינוך, 1923 – 1948
"דלת נסגרת ודלת נפתחת"- עיצוב פעילותם של מרכזים חברתיים וקהילתיים בתקופת משבר הקורונה: שני חקרי מקרה בפריפריה הצפונית בישראל
"הלקות נכנסת לכל פינה" – פרספקטיבות של מורים עם ליקויי למידה
"הן עוברות אצלי מהפך… נתתי להן משקפי עומק ופתאום הן רואות תלת-ממד": עמדות מורי מורים למקרא כלפי תהליכי שינוי מצופים מסטודנטיות בחוג לגיל הרך
"הפגנת נוכחות" לעומת "הקרנת סמכות" בהכשרה לניהול בית ספר: נשים לעומת גברים
"הקשר המתוק": סטודנטים מספרים על שיתופיות ועבודת צוות במסגרת התנסותם המעשית ב-PDS
"השמיעיני את קולך" – הקול האישי בקורס למידה מרחוק בספרות
"התחדד לי שקשרים כאלה יכולים להציל לסטודנט את הקורס": אינטראקציית מרצה-סטודנט בלמידה מרחוק בחירום
"זה לא שיעור רגיל. יש כאן שיעור אחר": יישום דגם הסבב בהוראת מקצועות הומניסטיים בגישה בין-תחומית
"זה לא שיעור רגיל. יש כאן שיעור אחר": יישום דגם הסבב בהוראת מקצועות הומניסטיים בגישה בין-תחומית
"זה מעבר לתפקידי": רכיבי ההתנהגות האזרחית-ארגונית של גננות בישראל
"חיפוש חופשי" – תפיסת החופש האקדמי בעיני מדריכות פדגוגיות הקשורה בתחושת המסוגלות המקצועית שלהן
"חלוצה מרכזית": אמה גרון ותרומתה להתפתחות הפסיכולוגיה של הספורט והלמידה המוטורית בישראל
"טנגו בין תכנון לשחרור" שינוי פדגוגי ברמה המערכתית: רפלקציה על הטמעת מטלת ביצוע באזרחות
"ילדי הארץ אינם יודעים דבר על תקופה איומה זאת": שרה שנר-נשמית ותרומתה להוראת השואה בישראל
"כוח וידע" בסיפורי חיים של מדריכות פדגוגיות
"כורעים תחת הנטל": שחיקה בקרב מחנכי כיתות אתגר לנוער בסיכון
"כי מרה מאד הדעת" – עת הגיבורה האינטלקטואלית-יוצרת בסיפורת של אלישבע )ביחובסקי( ולאה גולדברג/ רבקה אלינב
"כיכר מגן דוד" – מקום של הפקרות על הוראת הסיפור "אח קטן" מאת רונית מטלון מתוך תכנית הלימודים בספרות
"כמה קיבלתי במבחן?" הישגי סטודנטים להוראת החינוך הגופני בעת משבר הקורונה
"כמו פרפר שיוצא מהגולם": סטודנטים לאמנות מלמדים בבית המעצר
"לא באנו להישאר" – מהגרי עבודה, מאפריקה לישראל ובחזרה / גליה צבר
"להציל" את חינוך החשיבה – לקראת מיפוי מושגי של התחום
"להרביץ תורה": ייצוגים ספרותיים לשימוש של מורים בענישה גופנית
"לחפש דרך חדשה ולא לפעול על אוטומט": תפיסת החשיבה היצירתית של סטודנטים להוראה לגיל הרך והשלכותיה בשדה החינוך
"לחפש דרך חדשה ולא לפעול על אוטומט": תפיסת החשיבה היצירתית של סטודנטים להוראה לגיל הרך והשלכותיה בשדה החינוך
"למידה מרחיבה" בקהילות מקצועיות בין-מוסדיות המשותפות למורי מורים ולקובעי מדיניות
"לשמוע את קולם": סיפוריהם של מורי מורים בהקשר רב-תרבותי
"מועדון הספרים של לוינסקי": סיפורה של קהילה לומדת
"סוף סוף נפגשים איתם": תרומת הלימודים לתואר שני במקצועות החינוך לפיתוחה של מסוגלות בין-תרבותית
"עבודה של מורה היא 100% קבלת החלטות": קבלת החלטות של מורים על בסיס נתונים בהוראה בחירום
"עושים גלים" – מעקב אחר אנשי חינוך שהשתתפו בפרויקט "כיתה מתוקשבת חושבת"
"עזבו אתכם מאידאולוגיות, רק תנו לנו לחזור הביתה בשלום": מוטיבציות וציפיות באופק המקצועי של סטודנטים ושל בוגרי תכנית מצוינים במכללה
"עמימות ודיאלוג": על מורכבותה האתית של מלאכת ההדרכה הפדגוגית
"צמיחה אישית בקהילה אכפתית": תכנית להפחתת אלימות ולקידום התחשבות בדרך תומכת אוטונומיה
"רציתי לדעת למה" – הישיבה התיכונית והאולפנא בסיפוריהם של צעירים שעזבו את אורח החיים הדתי
"רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה…": מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה – תפיסות מורים וגננות
"רציתי לצעוק: לא מגיע לי יחס כזה…": מעמד המורים בישראל בתקופת הקורונה- תפיסות מורים וגננות
"שתישאר צעיר לנצח:" פרופיל המורה הצעיר בספרות ובקולנוע
”חד-נס״ בחינוך: שותפותה של ח״כ אסתר רזיאל-נאור במאבק לביטול שיטת הזרמים
׳המחנך הרגשי׳ – מודל לפיתוח יכולות רגשיות בקרב מורים
״כשיהיה להם פה טוב הם ילמדו": שיח מורות על מוטיבציה של תלמידים
״לא למדתי דבר ללא שעזבתי״: חוויית השוטטות והפדגוג במאה ה-21
Learning to Mentor-as-Praxis: Foundations for a curriculum in teacher education/ Lily Orland-Barak
Looking at the half-full glass: learning from success stories of novice teachers' development and integration
אוריינות מידע של תלמידי כיתות ה-ו
אורנה שץ-אופנהיימר (תשע"ד). לחשוב מחדש במציאות משתנה – תורתו החינוכית של קרל פרנקנשטיין
אזרחים קטנים למופת: דמותו של ״הילד הראוי" בגן החובה בראי האזרחות הטובה
איך מורים רוצים שיעריכו אותם?
אילנה אבישר (עורכת) (2016). אתגר הקיימות: חינוך ואחריות חברתית-סביבתית
אינטראקציות ושיח בסביבת למידה חדשנית
אינטרטקסטואליות כשיטה פרשנית במחקר האיכותני
אלימות יום-יומית בבית הספר – פרט מול חברה – פתח דבר
אמני שיקול הדעת
אסירים קוראים את עצמם: השפעת הסיפור האישי של אסירים חסרי ידע וניסיון בקריאה על יכולתם לרכוש את מיומנות הקריאה ועל עולמם הרגשי והחברתי
אפיון האוריינות הסביבתית של סטודנטים להוראה לקראת סיום לימודיהם: השלכות להכשרת מורים בישראל
אפיון תפיסות של מורים את יחסי הכוחות בכיתה במהלך חקר שיתופי של מורים ותלמידים
אפרת קס ) 2012 (. לא לפחד מהפחד: תחושת מסוגלות אישית ומקצועית בהוראה
אפשר גם אחרת: הכשרה להוראה על פי מודל שותפות-עמיתות בדגם ה-PDS
אתגר הסיוע למורים המתקשים בעבודתם
אתגרים והזדמנויות בהטמעת חקר הפרקטיקה בהכשרת פרחי הוראה
אתי חגי (2015). חינוך מבקש משמעות: בין פסיכואנליזה לחינוך. תל אביב: רסלינג. 180 עמודים.
בחינת הַקְשרים בין חרדה חברתית לבין גורמים דמוגרפיים, רגשיים-חברתיים וחינוכיים-לימודיים בקרב סטודנטים להוראה בחברה הערבית בישראל
בחינת התפתחותה של מובילת תהליך חינוכי: מעגלי מחקר ועשייה
בחינת התרומה של שלוש מתכונות של הוראה ולמידה להישגי תלמידים בבית ספר יסודי
בחינת יעילות התרומה של תוספת שעות הוראה באנגלית לשיפור הישגיהם של תלמידים בחטיבת הביניים
בחירה במקצוע ההוראה: טיפוסים של מקבלי החלטות והקשר שלהם לעמדות כלפי הוראה
בין אי-נחת למרחב בטוח: ניסוח שאלת מחקר בקרב סטודנטים להוראה העורכים מחקר פעולה
בין המיצ"ב למצב: תפיסות מנהלים ומורים את מטרות המיצ"ב לעומת המטרות המוצהרות
בין לשון למתמטיקה – חינוך לחשיבה אוריינית בפתרון בעיות מילוליות במתמטיקה
בין ניסיון למומחיות: מורה מומחה – מה הוא אומר?
בין ציר השינוי לציר ההעצמה- מיזמי החינוך הבלתי פורמלי בעת מגפת הקורונה
ביקוש והיצע של מורים במערכת החינוך: נקודת המבט הבית-ספרית
בית הספר יכול לחנך – תגובה להזמנה לדיון
בשביל מי ובשביל מה? גורמי הטיה בהערכת ההוראה והקורס במכללה לחינוך ושאלת תרומת ההליך למוערכים ולארגון
בשבילים, בדרכים, בצמתים, סיפורים על תהליכי התפתחות מקצועית ועל שינוי תפיסתי / חוה גרינספלד, אילנה אלקד-להמן
בתשובה לתגובות
גברים ונשים בלימודי הוראה ומחשבים: מניעים ותפיסות מגדריות ומשפחתיות
גורמי הנעה וראיית המקצוע כקריירה לחיים בקרב סטודנטים בשנה א' בשלושה מסלולי הכשרה להוראה
גורמים דמוגרפיים, רגשיים-חברתיים וחינוכיים: חוסן אישי בקרב מורים מתחילים ומתמחים בהוראה מהחברה הערבית בישראל
גיוס מורים איכותיים, הכשרתם, התמדתם והתפתחותם האקדמית: השוואה בין מודלים שונים של תכניות הכשרה להוראה
גילה רוסו-צימט, מרגלית זיו ואפנאן מסארווה-סרור (עורכות) (2015). ילדוּת בחברה הערבית בישראל: סוגיות חינוכיות ומחקריות
גילוי עצמי דרך ניתוח נרטיבי
דבר העורכות-האורחות
דבר העורכת-אורחת
דברים שרואים מכאן לא רואים משם: אחריותם ומעורבותם של מנהלים וחונכים בהתמחות בהוראה
דגשים בהוראת השיח
דיאלוגיות בכתיבת טיעון של תלמידים
דיאלוגים מעצימים בחינוך ההומניסטי / נמרוד אלוני ) עורך(
דיאלוגים עם ילדים / עדנה כצנלסון
דיוקנו של היהודי בטקסטים הספרותיים הכלולים בתכנית הלימודים העכשווית לבגרות בעברית עבור תלמידי החטיבה העליונה במגזר הערבי
דילמת הייצוגיות מול המומחיות: אתגר החיים המשותפים בקמפוס רב תרבותי בראי הסגל המנהלי
דימויי התלמיד והמורה בתכניות לימודים לאמנות פלסטית
דמות המורה בראי הכשרת המורים 2006-1970 : מבט היסטורי
דמות המורה הראוי לפי תפיסותיהם של מרצים במכללות לחינוך ובאוניברסיטאות בישראל
דפוסי למידה של סטודנטים-מורים באתר רשת חברתית-מקצועית
דפוסי שינוי והתפתחות בתפיסות מורים את משמעות ההוראה והלמידה בסביבות מבוססות טכנולוגיה
דרכים בכתיבת מחקר איכותני: מפירוק המציאות להבנייתה כטקסט/ שמחה שלסקי, ברכה אלפרט
האומנם טירונים בהוראה? מניעים ומסוגלות עצמית של הבוחרים בהוראה כקריירה שנייה
האם דגם הכשרת המורים המומלץ בדוח ועדת דברת הוא הדגם המתאים לפתרון בעיות החינוך בישראל?
האם ליווי בקליטה אפקטיבי להתפתחותם המקצועית של מורים מתחילים? ממצאי מחקר אורך
האם מתמחה יכול להיות אותנטי בעבודתו? מעגלי פעולה לחשיפת אותנטיות ברפלקציה של מתמחים
האקדמאים וההשכלה הגבוהה בקרב הערבים בישראל: סוגיות ודילמות/ ח'אלד עראר וקוסאי חאג' יחיא )עורכים(
הבדלים בהישגים הלימודיים של בנים ובנות העוסקים ברמות שונות של פעילות גופנית
הבדלים בין סטודנטים-מורים בגישות הקוריקולריות להוראת מקצועות היהדות: השלכות על הכשרת מורים
הבניית זהות מקצועית של מורים ושל מורי מורים במציאות משתנה
הגוף הדואב והרעב: רזון ככלי עבודה בקרב מתכשרות להוראת מחול
הגורמים המשפיעים על הצטרפות לתכנית להכשרת מצטיינים להוראה – חקר מקרה
הגות חינוכית פרוגרסיבית אשר הקדימה את זמנה: בית הספר, המורה והתלמיד הראויים לפי ח'ליל אל-סכּאכּיני
הגיעו לשולחן המערכת
הדיאלקטיקה השלילית של השוויון בחינוך
הדינמיקה של חדר המורים הישראלי והשפעתה על חיי בית הספר
ההורים ובית הספר: יחסי גומלין ומעורבות
הולך רכיל – יוצא דופן – יושב ראש: המישור התחבירי והמישור הסמנטי של צירופי בינוני
הומניזם ישראלי: מציונות רוחנית לזהות ישראלית/ ראובן גרבר
הוראה קשובה כבסיס ליצירת שינוי תפיסתי אישי בהבנה של מערכות חברתיות-אקולוגיות
הוראת סוגיות שנויות במחלוקת: נקודת הראות של מורים לאזרחות בישראל
הזיקה בין תמיכות מרצה ובין חשיבה מטא-קוגניטיבית של סטודנטים בפורום מתוקשב
הזמנה לדיון – האם בית הספר יכול לחנך?
היחס לרכישת השפה העברית והנכונות לתקשר בה בקרב מורים ממזרח ירושלים
היחס לשילוב תלמידים עם הפרעות התנהגות ומידת האמפתיה אליהם: השוואה בין מורים, הורים ותלמידים
הייחוד שבביחד: התבוננות אוטואתנוגרפית-שיתופית במקומן של קהילות עמיתים בחייהם של מכשירי מורים
הכיתה המשולבת: עמדות מורים כלפי תלמידים עם וללא לקות למידה
הכנסת תוכנה לניהול כיתה ובית ספר במשקפי הסגל החינוכי – חקר מקרה
הכשרה לחינוך בלתי פורמלי במגזר החרדי בישראל
הכשרת מורים – ויכוח מול מטרות ומודלים
הכשרת מורים במציאות גלובלית: גורמים דמוגרפיים המשפיעים על המוטיבציה ללמוד בהכשרת מורים היוצאת מפרספקטיבה של חינוך גלובלי
הכשרת מורים להתמודדות עם מעורבות הורים בבית ספר: נקודת המבט של מורים חדשים ומורים חונכים
הכשרת פרחי הוראה להוראה מתוקשבת ושילוב טכנולוגיות מידע במכללות לחינוך: תמונת המצב בשנת הלימודים תשס"ט
הלוך ושוב, מן הקריאה אל הכתיבה ובחזרה: מורים מנוסים לומדים בסביבת ויקי
הליכה בתלם ונוודות
הליכי הקבלה של מורות חדשות על ידי מנהלות בתי הספר
הלל וורמן )תשע"ג(. אזרחות בין השורות: מבט ביקורתי על לימודי האזרחות בישראל
המורה החונך במסגרת ההתמחות בהוראה: מאפייני התפקיד הרצוי, הבחירה בתפקיד, ההכשרה לקראתו והערכת התרומה למתמחה
המורה כחוקר – מקורט לוין ועד למחקר עצמי וקהילות לומדות
המושג "נוכחות מנהיגותית של מנהל בית הספר ברשתות מדיה חברתית" ומדידתו
המילה, הצירוף, הניב והמילון בעיון ובהוראה: הרהורים בעקבות מילונים והצעות לשינויים
המיצוב המקצועי של מורים עולים מברית המועצות לשעבר בבתי ספר בישראל
המניעים לבחירה במקצוע ההוראה בקרב פרחי הוראה במגזר הערבי
המסיימים, הנושרים וה"מושכים": מעקב אחר מחזור אחד של סטודנטים במכללה אקדמית לחינוך
המשָׂגה של מבנה מועצות התלמידים הבית-ספריות בישראל: אפיון רמת פעילותן במִגוון תחומי תוכן וזירות פעולה
הסטאז' בהוראה – הערכת מתמחים במסלולי הכשרה שונים את התרומה של המורה החונך, של סדנת הסטאז' ושל התכנית בכללותה
הסיפור בכתבי הקודש / יוספה רחמן
העברית כשפת מחקר מודרנית
העצמת קולם של מורים מתחילים באמצעות מודל החממה של קהיליית "פרוטיץ״: חקר מקרה מנקודת מבט תרבותית
הערכה כתהליך מכוון/ ברברה פרסקו, חרותה ורטהיים, רבקה לזובסקי )עורכות(
הערכה פנימית מעצבת: פיתוח והערכה של תכנית להתמחות בהוראת הדיסציפלינות למורי מורים במכללות
הערכת הוראה של מורים במכללה: שילוב בין גישה מובנית לגישה נרטיבית
הערכת התלמידים את מאפייני סביבת הלמידה החדשנית בכיתה: השוואה בין המצב המצוי למצב הרצוי
הערכת תכנית אקדמיזציה למורות חרדיות: חסמים, עוצמות ושאיפות
הערכת תרומת תכנית התקשוב הלאומית לקידום עבודת המורים
הערכת תרומתם של בוגרי מכללות להכשרת מורים שליד ישיבות ההסדר לחינוך הממלכתי-דתי
הערכתם של סטודנטים עם הפרעה בלמידה וללא הפרעה בלמידה את תרומתם של קורסים מקוונים
הפיצול בין מחנכי כיתות למורים מקצועיים – אבן נגף בקידום מערכת החינוך הממלכתית-כללית
הפרטה ומסחור בחינוך הציבורי בישראל / אורית איכילוב )עורכת(
הקולאז' המטפורי ככלי מחקרי בשדה החינוך
הקשר בין איכות החיים הבית-ספרית לבין הכישורים החברתיים של תלמידים בשכבות גיל שונות ובזרמים חינוכיים שונים
הקשר בין המשאבים האישיים והקוגניטיביים של סטודנטים חרדים, דתיים וחילונים לשביעות רצונם האקדמית
הקשר בין פעילויות לימוד תוך כדי תנועה לבין שיפור בהישגים לימודיים בנושא זוויות
הקֶשר בין תחושת הלחץ שחווים הורים לילדים עם אוטיזם והמשאבים של הורים אלה לבין דפוסי התמודדותם
הריאיון ככלי הערכה ומיון במכללה להכשרת מורים
השינויים בעיסוק הקוריקולרי של מורים בעקבות החלת תכנית השילוב – השלכות להכשרת מורים
השכל הישר ואי-הידיעה המובנית במעשה החינוכי, או מה למד קורצ'אק מהיוונים הקדמונים
השפעת הקורס "כתיבה – ליקויים והוראה מותאמת" על מהירות הכתיבה ועל הכתיב בקרב סטודנטים להוראה
השפעת משחקי תפקידים סימולטיביים בקבוצה על העצמה פסיכולוגית בהקשר של התמודדות עם דילמות אתיות במקרי אלימות בבית הספר
השפעתם של מרכיבים פדגוגיים וטכנולוגיים בתהליכי למידה מתוקשבת על נטיות חשיבה של סטודנטים בקורסים אקדמיים
השפעתם של סגנונות למידה, אסטרטגיות למידה ומוטיבציה פנימית על ההצלחה של סטודנטים לחינוך מיוחד בפתרון סדרות מתמטיות לא שגרתיות
השתלבותם של בוגרי תכנית דמוקרטית במער כת החינוך
השתלמות מורים היא רק תחילתה של דרך: ההקשר האישי וההקשר המערכתי בפיתוח מקצועי של מורים
התבנות – הילד המבוגר ותרבות מתחדשת, מעולמות היצירה של תלמידיו וחבריו של משה כספי / חמי בן נון )עורך(
התייחסות להתנהגות תלמידים בשיעורים של פרחי הוראה
התכנית "מתווים מנחים להכשרה להוראה במוסדות להשכלה גבוהה בישראל" במכללות האקדמיות לחינוך: ההטמעה, ההתאמה לתכניות הלימודים לתואר ראשון ועמדות חברי הסגל
התכנית "מתווים מנחים להכשרה להוראה במוסדות להשכלה גבוהה בישראל" בראי המלצות קודמות לרפורמות בימי היישוב ובשנות המדינה: ניתוח השוואתי
התכנית הלאומית "התאמת מערכת החינוך למאה ה 21- " – נייר עמדה
התמודדותם של מורים מנוסים עם אתגרים בלימודי תואר שני בחינוך סביבתי
התמחות בהוראה למורים מתחילים בבתי ספר ערבים בדווים בנגב
התמחות מתוקשבת לעומת התמחות פנים אל פנים בשלב הכניסה להוראה
התנהגות אוריינית כמדד למוכנות לכיתה א'
התנהגות אזרחית-ארגונית בקרב מורים בישראל: התופעה, רכיביה ומקורותיה
התנהגות הפנייה לעזרה כאסטרטגיה במודל של הכוונה עצמית בלמידה (SRL)
התנסות מעשית המבוססת על הדגם אקדמיה-כיתה לעומת התנסות המבוססת על הדגם המסורתי, לפי הערכותיהם של סטודנטים יהודים וסטודנטים ערבים
התפתחות ונסיגה בתפיסת תפקיד המורה: חקר מקרה בהכשרת מורים
התפתחות ייצוגי הזהות של סגל ההוראה בתהליך האקדמיזציה של המכללות
התפתחות מקצועית בהכשרת מורים: שימוש בתלקיטים במסגרת ההדרכה הפדגוגית
התפתחות פרופסיונלית של מורים חונכים: השוואה בין שתי מסגרות חונכוּת
התרומות הייחודיות של תמיכה באוטונומיה ושל דיכויה לניבוי חוויית למידה מיטבית בקרב תלמידים בדואים: בחינת תאוריית ההכוונה העצמית בחברה קולקטיביסטית
וחי אחיך עמך: היחס לאנשים בעלי צרכים ייחודיים ושילובם בחברה/ משה רחימי )עורך(
ועדת היגוי כמובילת מדיניות במערך ה-PDS
זה היה חלקה בבניין הארץ- שיינדל קצנלסון-פיינשטיין- הגננת העברייה הראשונה בעיר לודז
זהות מקצועית של מורים: המושג ו מדידתו
זהות מקצועית של סטודנטים לייעוץ כפי שעולה מאירועי למידה משמעותיים
זהותם של בני נוער פלסטינים אזרחי ישראל, מידת הזדהותם עם המדינה ועם התרבות היהודית וההשתמעויות למערכת החינוך
ח'ליל טוטח: דמות חינוכית לאומית בלתי-נשכחת בפלסטין המנדטורית
חוכמת נשים על פי שושנה פרסיץ- אשת חינוך בעלת חזון ומחוקקת פורצת דרך
חינוך כחוויה קיומית/ ישעיהו תדמור
חינוך לרב-תרבותיות באקדמיה: מדיון דיאלוגי לפרקטיקה שוויונית
חינוך מחפש משמעות: על מוטיבציות האדם מול מוטיבציות החברה ועל פדגוגיה מתבוננת כדרך לתווך ביניהן
חינוך מרחוק: מחנכים בקבוצות ווטסאפ כיתתיות בתקופת הסגר הראשון בזמן משבר הקורונה בישראל
חיפוש אחר דרך המלך בהוראה: הכתיבה הרפלקטיבית של פרחי הוראה הלומדים במסלול לחינוך מיוחד
חלוצה נשכחת: דימויה הציבורי של חוקרת החינוך פרופ' דינה פייטלסון, כלת פרס ישראל הראשונה
חקר הטקסט והשיח: ראשומון של שיטות מחקר/ עירית קופפרברג )עורכת(
חקר התרבות האתית הבית-ספרית בהתבסס על המודל האקולוגי-חברתי: נקודת מבט בין-לאומית
חקר פרספקטיבות של ילדים וילדות בגן על היחסים החברתיים ביניהם
חרדיוּת (רכה) במבחן השילוב: היחס לשילוב ולהכלה בקרב מורים ליטאים ומורים ספרדים במערכת החינוך החרדית
חרדיוּת )רכה( במבחן השילוב: היחס לשילוב ולהכלה בקרב מורים ליטאים ומורים ספרדים במערכת החינוך החרדית
חשיפת המבנה הלוגי של טקסט טיעון בשפה טבעית באמצעות הצרנתו בפרולוג )תִכנות בלוגיקה(
טיפוח כשירויות הבעה של סטודנטים בהשכלה גבוהה: בין הטמעה ארגונית למימוש פדגוגי
טיפוסי "מנהיגים דואגים לאחֵר" (caring leaders) בקרב מנהלים בבתי ספר יסודיים ממלכתיים
ידע דיסציפלינרי של מורים למדעים במגזר היהודי ובמגזר הערבי בשלבים שונים של התפתחותם המקצועית
יופי של הערכות: האם סטודנטיות מושפעות יותר מסטודנטים מהופעתו החיצונית של המרצה?
יחסי אמון והסתרה בהדרכה פדגוגית
יחסי הכוחות בין מורים לתלמידים בתהליך הבניית ידע: המושג ומדידתו
יישום התוכנית הלאומית להתאמת המכללות להכשרת מורים לחינוך במאה ה-21 : מה השתנה בהכשרת סטודנטים להוראה מתוקשבת?
יישום תהליך בולוניה במערכת ההשכלה הגבוהה בישראל
ילדים בראש המחנה: ילדות ונעורים בעתות משבר ותמורה חברתית/ יעל דר, טל קוגמן ויהודית שטיימן (עורכות)
יעילות בית הספר ושיפור הישגיהם של תלמידים בבתי ספר לחינוך מיוחד במגזר היהודי ובמגזר הערבי בישראל
יצחק גילת ) 2013 (. "רק באינטרנט אני יכולה לחשוף במה שעובר עלי": סיוע נפשי בסביבה מקוונת
יצירתו של חיים נחמן ביאליק בזמננו: מה זוכרים ומדוע?
כיצד אימהות ערביות משכילות בוחרות ספרים לילדיהן?
כמה נמוך אפשר לרדת? פעוטות (כמעט) מלמדים
כמו כולם או עם כולם? על נכונוּת מורים לעתיד להורות בכיתות משלבות
כן, בית ספר יכול לחנך – תגובה להזמנה לדיון
כנגד העתיד
כששיח זהות פוגש אידאולוגיה חינוכית: הפוטנציאל הקוריקולרי בהוראת נושא "תוכנית החלוקה"
כתיבה אקדמית במכללה לחינוך: תפיסות של סטודנטים ומרצים את מטלות הכתיבה, המיומנויות הנדרשות, אמצעי ההוראה והקשיים שמעוררים סוגי כתיבה שונים
להחזיר את הדיאלוג ואת החינוך למרכז
להיות אמן, להיות אישה אינטרטקסט וספרות ילדים
להיעשות מורה מינורית
לחשוב "חינוך" מחדש ולחנך ל"כאן ועכשיו" מן המבט הקונטמפלטיבי
ללא רצונם בשירות ההוראה: קשייו ומניעיו של המורה החונך הפועל במסגרת בית הספר להתפתחות מקצועית
למה לי להיות מורה? גורמי משיכה וגורמי דחייה בבחירת מקצוע ההוראה
למידה ארגונית כמנוף למימוש חזון חינוכי
למידה בדרך החקר: אתגר מתמשך/ענת זוהר
למידה טובה ומשמעותית: חוויות למידה חיוביות של בוגרים פלסטינים-ישראלים
למידה מבוססת מִשחוק בהשכלה הגבוהה – אתגרים והזדמנויות: חקר מקרה
למידת מורי מורים בקהילות למידה מקצועיות: משמעות המודל התוך-מוסדי
לעבר הכשרת מורים מבוססת התנסות והכללה: שותפּּות מכללה־שדה בהכשרת מורים
מ"אות קין" ל"אות": דרמטורגיה של מופע חברתי-אומנותי
מ"אין בעיה" ל"חליפה מיוחדת": התמודדות מערכת החינוך עם אלימות תלמידים
מאל-כותאב עד הדוקטורט: המסלול של נשים בדואיות בנגב לרכישת השכלה גבוהה
מאפייני הכתיבה האקדמית של סטודנטים חרדים
מאפייני תפיסת הייעוד של עובדי הוראה בישראל
מאפייניהם של מורים חונכים ילידים ) native ( ושל מורים חונכים מהגרים immigrant( ( המלמדים בבתי ספר לפיתוח מקצועי
מאפיינים בית-ספריים בשנת ההתמחות התורמים לשביעות רצונם של מורים מתחילים ולהישארותם במערכת החינוך
מבט השוואתי על דגמי שותפות אקדמיה-שדה המתקיימים במוסדות אקדמיים להכשרת מורים: תפיסות של בעלי תפקידים מהאקדמיה ומהשדה
מבט על ספרים חדשים
מבט על ספרים חדשים
מבט על ספרים חדשים
מדריכות מורים מתארות את מאפייני ההדרכה ואת דמות המדריך הטוב ותפקידיו
מה הסיפור שלך? מודלים לניתוח נרטיבים / מירב אסף, ערגה הלר, ורד טוהר, ענת קינן ) עורכות(
מה יש פה להבין? על תפיסת פרחי הוראה את תהליך הבנת הנקרא
מה מעכב את שילוב הטכנולוגיה בהוראה? המקרה של הוראת שפת אם: משמעויות להכשרה ולפיתוח מקצועי של מורים
מודלים קוריקולריים של חינוך רב-תרבותי פלורליסטי – ארבעה חקרי מקרה מן האקדמיה בארה"ב
מוטיבציה חברתית ותחושת מסוגלות בהקשר החינוכי: מודל היררכי מבוסס רשתות חברתיות בכיתה
מוכנותם ותגובתם של מורות ומורים בבתי ספר יסודיים ובחטיבות ביניים למשבר הקורונה- חסמים וגורמים שסייעו להתמודד עם המשבר
מורה מקצועי או מחנך – הבחנה מדומה
מורה-חוקר: שני כובעים לאחד או שני כובעים שהם אחד? מחקר, הוראה והתפתחות מקצועית במחקר פעולה
מורים והוראה בעידן הידע/ דבר העורכת-אורחת
מורים למתמטיקה מתגייסים לחינוך לערכים
מורים, תלמידים והוריהם בהטמעת שינוי טכנולוגי: שימוש במערכת משו"ב לניהול למידה
מחלקת החינוך כבוררת: סכסוכים בבתי ספר בגליל בשנות העשרים של המאה ה־20
מחקר פעולה ככלי בהכשרת מורים: מבט משווה על מחקרי פעולה בארבע מכללות להוראה
מחקר פעולה כשיטה לבניית מודל ל"חינוך מכליל"
מחקר פעולה להפעלה אפקטיבית של "אופק חדש"
מחקר פעולה: ידע ויצירתו המשותפת בשדה
מחשבות ביקורתיות על חשיבה ביקורתית בהוראת היסטוריה בחינוך הממלכתי
מי אני שאחליט על גורלם? דילמות אתיות של מורים/ נעמה צבר בן יהושע, לירון דושניק, גדי ביאליק
מי היו המורים הראשונים? ממי למדו ומה לימדו?
מיהו המורה הנושר? מאפיינים דמוגרפיים, תעסוקתיים ומוסדיים של הנושרים מהוראה
מיפוי שדה הפעולה ככלי לפיתוח תפיסה מערכתית ולעיצוב אזרחות סביבתית מושכלת
מירי ימיני ונטע שגיא (2018). יזמות וחינוך: סוגיות במִנהל ומדיניות
מכינה קדם-אקדמית במכללה להכשרת מורים כהזדמנות שנייה לקבוצות חלשות הישג
מכללות להכשרת מורים על פרשת דרכים: מורי מורים ממצבים את עצמם בעת משבר
מלימונדה ללימונים: פוליטיזציה פדגוגית של סטודנטים
ממד הזמן בהתנסות המעשית: תפיסות סטודנטים את יעילותן של שתי דרכי התנסות
ממדיניות ליישום: הרפורמה במדיניות הפיתוח המקצועי בישראל – נקודת המבט של מחוזות משרד החינוך
ממקדמי אידאולוגיה לעובדים סוציאליים: ייצוגי מורים בספרות הנוער העברית בשנים 2015-1930
מן ההרמנויטיקה אל המעשה הטקסט המקראי כגורם המעורר רפלקציה אתית אצל מורי מורים
מנהיגות בעיני מי? על נזילותו של המונח "מנהיגות קהילתית": חקר מקרה של קבוצת נשים שיישמה תוכנית לדיאלוג בין-תרבותי בפריפריה
מנהיגות הגננת בתקופת הקורונה: מאי-ודאות לפרקטיקות של דאגה ואכפתיות
מנהלות דרוזיות חלוצות
מניעת אלימות והתמודדות עמה במערכת החינוך – הצעה למדיניות
מסע למידה אל עולם המטא-קוגניציה
מסע מַבנה זהות
מסרים שיווקיים בפרסומות של מכללות לחינוך – מסרים כפולים וסותרים?
מעבר מהדגם המסורתי בהתנסות המעשית לדגם השיתופי – סיסמה או צורך השעה?
מעורבות חברתית בהכשרת מורים: הערכת הסטודנטים את תרומתה לטיפוח ״תודעה חברתית ומקצועית מכוּונת קהילה״
מעורבותן של מועצות תלמידים בתחומי תוכן ובזירות פעולה: השוואה בין בתי ספר ממלכתיים לממלכתיים-דתיים במרכז ובפריפריה
מעמד המורה בחברה הישראלית של היום
מקומן של תפיסות פמיניסטיות בזהותה המקצועית של מדריכה פדגוגית – חקר מקרה
מקורא-סיפור-רשת לקהילה פרשנית מרושתת ובחזרה
מרצים דיסציפלינריים במכללות לחינוך – מגוון של טיפוסים
משה דב כספי ) 2013 (. חכמת ילדים אור כוכבים
משמעות ולא משמעת: חינוך ערכי בחינוך הממלכתי-דתי
משפט שלמה: סיפור מקראי בגישה רב-תחומית / ציפי פליישר, רבקה אלקושי, גלי דינור, נעמי הופמן, רות לוי
משתנים מנבאים של עמדות סטודנטים להוראה באשר ללימודי חובה בלשון
נוירופדגוגיה: יישום ממצאי חקר המוח בחינוך וההשלכות על הידע הפדגוגי של מורים מכהנים
ניתוח של לימודי הקולנוע והתקשורת בישראל לפי הפדגוגיה האקטיביסטית: המשָׂגה מחודשת למעשי החלוצות הלגה קלר ודורית באלין
נמרוד אלוני, קובי גוטרמן וציון שורק (עורכים) (2018). הרבגוני הוא הסטנדרטי החדש – הוראה פרטנית בחינוך העכשווי. תל אביב: הקיבוץ המאוחד ומכון מופ"ת. 188 עמודים.
נשים חלוצות בוראות חינוך עברי חדש בארץ ישראל
נשירה מהוראה: מה מנהלים חושבים על זה?
סדנת סטאז': מעורבת או ייעודית?
סטטיסטיקה או סדיסטיקה? חרדה מסטטיסטיקה בקרב סטודנטיות במכללה להוראה
סימולציות בניהול עצמי מודל פדגוגי מבוסס מחקר בהכשרת מורים בחינוך המיוחד
סיפור של שותפות – מעטפת ומהות: קידום הוראת מדע וטכנולוגיה במערך של 'שותפות מכללה-בית ספר'
סיפורה של מערכת החינוך הישראלית – בין ריכוזיות לביזור; בין מוצהר לנסתר; בין חיקוי לייחוד/ נירית רייכל
סיפורים של חוויה משמעותית: יוצאי אתיופיה על סף הכניסה לאקדמיה
ספרות זיכרון השואה בהכשרת מורים – סיפורו של קורס בישראל ובגרמניה
ספרים על שולחן המערכת
ספרים על שולחן המערכת – אייל נווה (2017). עבר בסערה – מחלוקות על סוגיות היסטוריות בישראל
ספרים על שולחן המערכת – ילד במתנה או ילד בהמתנה? מבט אל המשאבים התומכים בהורים לילדים עם אוטיזם
ספרים על שולחן המערכת – נעמי בן-גור (תשע"ז.) מחאי, מחאי כפיים – פואטיקה ואידיאולוגיה בשירת הילדים העברית בתקופת היישוב 1948-1939
ספרים על שולחן המערכת: Moshe Dov Caspi (2016). Self-Remaking: New Perspectives on Setting Out and Self-Direction
סקרנות וחקרנות – אבני היסוד בהתעצמות המורה / מירה קרניאלי
סתירה והתנגדות: ביקורת על אידאל ה"הרמוניה" באידאולוגיות החינוך האינדיבידואליסטי
סתירות בתפיסות של מורים: החסם הסמוי בהטמעת טכנולוגיות המחשב
עבודה קהילתית: שיטות לשינוי חברתי / חנה כץ
עוגני קריירה אישיים ובחירת תכנית לימודים לתואר שני בחינוך
עיצוב המדיניות של תכנית המצוינים במכללות (רג״ב: ראש גדול בהוראה) באמצעות שימוש במחקרי בוגרים
עיצוב לוח האלף-בית על קיר הכיתה והגן: תאוריה ומעשה
עיצוב מרחב למידה על פי עקרונות של פדגוגיה פמיניסטית לפיתוח החוסן הפדגוגי של מתכשרות להוראה
על בטלותו של חינוך פטריוטי-קוסמופוליטי במדינת היהודים
על הוראה ביקורתית של סיפורים מן המקרא מקרה המבחן של "לא השאירו כל נשמה" בספר יהוש ע
על טיבו הדיאלקטי של "המרחק הביקורתי": מחשבות על אודות אבחנותיה האידאולוגיות של הפדגוגיה הביקורתית
על מורכבותו האידאולוגית של החינוך המיוחד
על מושג ה'סתמיות' והוראתו בשיעורי לשון בבית הספר העל-יסודי
עם מי שיחקת בגן היום? עולמם החברתי של ילדים בגיל הרך/ עדה בקר לא נולדים אלימים: החיים הרגשיים והחברתיים של ילדים קטנים/ מרים רוזנטל, ליהי גת וחנה צור ממחקר לעשייה בחינוך לגיל הרך/ פנינה קליין ויעקב יבלון )עורכים(
עמדות ותחזיות לשינוי בהכשרת מורים: סיכוי וסיכון
עמדות כלפי שילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים ותחושת מסוגלות עצמית בפעילות גופנית משלבת בקרב פרחי הוראה לחינוך גופני
עמדות מורים כלפי פנייה לעזרה או הימנעות ממנה בהתמודדות עם בעיות התנהגות בכיתה
עמדות של סטודנטים להוראת מתמטיקה כלפי חינוך לערכים חברתיים בשיעורי מתמטיקה
עמדות תלמידים בנושא רכישת העברית כשפה זרה או שנייה במערכת החינוך הערבית במזרח ירושלים
פדגוגיה שיתופית וטכנולוגיה מתקדמת: אינטראקציה הדוקה בין פדגוגיה לטכנולוגיה
פולמוס סביב אופן הטיפול בטקסט תנ"כי
פועלן של המורות הדרוזיות הראשונות לקידום ההשכלה ולשינוי תפקיד המגדר של תלמידותיהן
פיתוח חדשנות טכנולוגית-פדגוגית בקרב מרצים במכללות לחינוך: אתגר בלתי-פוסק
פיתוח כלי לבדיקת המהירות והדיוק בחישוב המבוסס על תובנה מספרית בקרב תלמידים בכיתות ג׳-ו ׳
פיתוח מקצועי של מפקחים בתקופה של רפורמות ושינויים: נקודת המבט של המפקחים
פנייה לעזרה של מתבגרים למורים וליועצות חינוכיות: הבדלים בין מתבגרים בחינוך המיוחד המשולב לבין מתבגרים בחינוך הרגיל
פנים שונות לתפיסות למידה של סטודנטים להוראה: השלכות על הכשרת מורים
פעילות מחקרית בקרב מורי המורים במכללות להכשרת מורים לאוכלוסייה הערבית בישראל
פרופיל פסיכו-חינוכי של מורות המצליחות בשילוב חברתי של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים בכיתותיהן
פרקטיקות הנחיה התומכות בשיח פדגוגי פורה בין פרחי הוראה
פרקטיקת ליבה פירוק בעיה לשלבים או לבעיות משנה כאמצעי להתפתחות תפיסת תפקיד המורה של פרחי הוראה למתמטיקה ולפיזיקה
פתח דבר – דבר העורכות-אורחות
פתח דבר – דבר העורכות-אורחות (דפים 57)
צרימה אידיאולוגית בתהליך ההוראה: שירים על קו התפר
צרכים בהתפתחות מקצועית של מכשירי מורים
צרכים פסיכולוגיים בסיסיים ואקספלורציה אצל מורים חדשים כמשאב להבניית זהות מקצועית
קאנט ופוקו על גבולות החופש של המורה
קהילות לומדות של מורי מורים בראי התיאוריה החברתית-תרבותית
קהילות למידה מקצועיות של מורים ומורי מורים: הגדרות, יעדים, מאפיינים, דגמים וסוגי פעילות
קהילות למידה של מורים ומורי מורים – אסטרטגיה לקידום יכולת אקדמית של יחידים ושל מוסדות להכשרת מורים
קהילות למידה של מורים ומורי מורים – אסטרטגיה לקידום יכולת אקדמית של יחידים ושל מוסדות להכשרת מורים
קהילת כתיבה מקוונת בין-לאומית
קווי התפתחות קוריקולריים במחשבת ישראל בחינוך הממלכתי-דתי בין השנים תש"ל-תשס"ב (2002-1970)
קווים לתהליכי פרופסיונליזציה בתחום החינוך הבלתי פורמלי
קול המון כקול שדי? עמדות מורים כלפי שימוש בוויקיפדיה
קורט לוין ומקורות אישיים, אינטלקטואליים ותאורטיים של פרדיגמת מחקר הפעולה
קטה יעקב ועמיתותיה: חלוצות הוראת הריתמיקה בגן העברי בארץ ישראל
קֶשר בין שתי סביבות קרובות: השפעת בית הספר והבית על תִפקוּד תלמידים בחטיבות הביניים בישראל
קשרים בין מידת הקונסטרוקטיביזם בסביבות למידה לבין תפיסות ערכיות של תלמידים בבתי ספר על-יסודיים בישראל
קשרים בין ספר הלימוד, המורה והכיתה: שימוש בחומרי הוראה במתמטיקה
רבקה אלינב (2018). "דווקא רציתי לצאת מגדרי" – מסע הגיבורה כיוצרת: תשובת-הנגד של רומן החניכה הנשי
רווחה אישית של מורות חרדיות המלמדות בבתי ספר ממלכתיים-דתיים
רחל שליטא ) 2013 (. דיאלוג עם אמנות – הדרכה דיאלוגית לאמנות בת-זמננו
רצף הכשרה והתפתחות מקצועית של מורים בישראל: רטוריקה מול שגרה מעורפלת
רקע תרבותי, מאפיינים אישיים והישגים אקדמיים
שביעות הרצון של סטודנטים אשר מתנסים בהוראה לפי דגם ה- PDS מהעבודה המעשית ומהגורמים המעורבים בה
שגרה של שירה: מורות לספרות בוחרות שירים להוראה
שדה ההערכה בישראל וזהותם המקצועית של המורים – היש למכללות להכשרת עובדי הוראה סיכוי במשחק?
שונית רייטר, יונה לייזר וגלעדה אבישר )עורכים( ) 2011 (. שילובים: מערכות חינוך וחברה
שותפות רבת-שנים בין מכללה לחינוך לבין בית ספר לחינוך מיוחד
שחיקתן של מחנכות בכיתות שמשולבים בהן תלמידים בעלי צרכים מיוחדים
שטחת התוכן ושטחת הפדגוגיה בתרבות תחום הדעת
שיח למידה בעל פה ובדואר אלקטרוני )דוא"ל( בקהילות לומדות בבית ספר לפיתוח מקצועי
שיח של מדריכים פדגוגיים בקהילות לומדים במערך הכשרה להוראה בדגם ה-PDS
שילובים: לומדים עם מוגבלויות במערכות חינוך / שונית רייטר, יונה לייזר וגלעדה אבישר
שימוש בסיפור הקשר ככלי הממנף למידה משמעותית בקרב תלמידים תת-משיגים במתמטיקה: השוואה בין מתווך ויזואלי דינמי לבין מתווך טקסטואלי
שימוש בפורום מקוון לחקר אירוע בשיעור "אדם ובריאותו" בהכשרת מורים למדעים בחינוך היסודי
שימוש ברפרט ככלי להוראה וללמידה בחינוך הגבוה
שינוי מקום עבודה: הזדמנות להתחדשות עצמית של מורות לאורך הקריירה
שינויים בזהות האני לאחר ביקור בפולין
שירים בדיו שחורה – על קורס שעסק בספרות מזרחית
שיתוף חינוכי פעיל: סיפור של הכשרת מורים / יהודית ברק ואריאלה גדרון )עורכות(
שיתוף פעולה בין חוקרים לקובעי מדיניות במחקר
שלושה דיוקנאות של מורים במראת הסטודנט להוראה – המורה האידיאלי, מורה המורים ודמות הסטודנט עצמו כמורה
שער
שפה וקוץ בה – לקויות תקשורת, שפה ודיבור אצל ילדים / אניטה רום, בתיה צור, ורדה קריזר
שפה מדעית וחינוך – דבר והיפוכו )איפכא מסתברא(
שקר – חקירה סמנטית
תגובה לדוח ועדת דברת בעניין שדרוג התואר B.Sc או B.A לתארים B.Ed
תגובה להזמנה לדיון על דוח בן פרץ
תהליך ההכשרה במבט לאחור: תפיסות של מורים חדשים בנוגע למוכנותם להוראה
תהליך ההכשרה במבט לאחור: תפיסות של מורים חדשים בנוגע למוכנותם להוראה
תהליכי אי-ודאות בלמידה לצורך הבנה
תוכנית התערבות מבוססת וידאו לקידום מיומנויות למידה בהכוונה עצמית (SRL) במהלך משבר הקורונה
תוכנית התערבות מבוססת וידאו לקידום מיומנויות למידה בהכוונה עצמית (SRL) במהלך משבר הקורונה
תיווך מטפח אוריינות בגיל הגן כדוגמה ליישום של הוראה תואמת התפתחות
תכניות הלימודים בלשון העברית
תכניות חלופיות בהכשרת מורים בישראל: מאפייני הלומדים בהן והשתלבות בוגריהן במערכת החינוך
תכניות ייחודיות להכשרת אקדמאים להוראה: פרופיל אישי, אקדמי ותעסוקתי של מועמדים ושל סטודנטים
תנאי סף להתרחשותם של תהליכי שינוי במערכת חינוכית: ריבוי אפשרויות פעולה ופיתוח מעורבות הקהילה (Agency)
תפיסות של מורי מורים את הקורס הסמינריוני: בין גישה חינוכית-פדגוגית לגישה אקדמית
תפיסות של מנהלים, מורים ותלמידים את המעורבות של הורים בלימודי ילדיהם והקֶשר בינן לבין ההישגים במתמטיקה בישראל במבחני הערכה בין-לאומיים (TIMSS)
תפיסות של סטודנטיות להוראה במכללה דתית הנוגעות לסיווגם של אובייקטים דוממים כ"יצורים חיים"
תפיסותיהם של פרחי הוראה הנוגעות לייצוגים גרפיים בהוראת הספרות
תפיסת המארג הרגשי בבית הספר: השוואה בין תלמידים במצבי סיכון לתלמידים שאינם במצבי סיכון
תפיסת התפקיד ואסטרטגיות הוראה של מורים המשלבים טכנולוגיות מתקדמות בשיעוריהם
תפיסת התפקיד של המורה-מאבחן הדידקטי
תפיסת התפקידים של הסייעת ושל הגננת בגן הילדים – הכול בעיני המתבוננת
תפקיד המורה בהוראה המקוונת – בחינת היישום על פי מאפייני קורסים מקוונים
תפקיד השייכות הקבוצתית בהבנת המסוגלות העצמית של מורים ערבים בישראל
תרומת התערבות לשיפור מיומנויות מורים במפגשיהם עם הורים
תרומת תוכנית הכשרה לתואר ראשון, המותאמת למחנכות עם ניסיון בגיל הרך, לזהותן ולעבודתן החינוכית של המחנכות
תרומתו של שיח מפורש על הקשר בין יהדות למדע לקידום סובלנות בקרב סטודנטים דתיים וחילונים: מחקר פעולה
תרומתם של משאבים אישיים ושימושים באינטרנט לניבוי תחושת הבדידות של סטודנטיות להוראה עם וללא לקויות למידה או הפרעת קשב
תרומתן של תכניות הלימודים במקצועות: מורשת דרוזית, ספרות ערבית, של"ח וידיעת הארץ לעיצוב הזהות ולהעמקת תחושת האזרחות של המתבגר הדרוזי – חקר מקרה